Hitman Trilogy
51-60 od 97
Prethodna | 1 ... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 ... 10 Sledeca
Hitman Absolution

Square Enix

Hitman Absolution

Poznato nam je kako će Agent 47 preuzeti dosad najopasniji zadatak u svojoj karijeri, te da on će za njega imati privatno značenje. Glavnog negativca predstavlja novi lik zvan Blake Dexter (glas mu pozajmljuje Keith Carradine), dok će podršku i dalje pružati stara poznanica Diana Burnwood, ovoga puta u nešto prisnijem izdanju (bow chicka wow wow?). Zanimljivo je kako ulogu dotičnog lika, kao i rolu samog protagonista, po prvi puta u serijalu neće reprizirati glumci iz predhodnih igara. Agent 47 tako će dobiti novi, zasad neimenovani glas, a Dianu će predstaviti britanska glumica Marsha Thomason.
Prvo i najvažnije: stealth pristup i dalje je primaran način kojime napredujemo u igri. Naravno, to ne znači da akcijskih segmenata neće biti, no tiši način prolaženja kroz levele uvek će se nagrađivati. Razvojni tim nije htio otkriti hoćemo li, kao u Blood Moneyu, moći nadograđivati svoju opremu, pa nam oblik tih nagrada ostaje nepoznat. S druge strane, lovci ličnih dostignuća i trofeja sigurno će biti zadovoljni izazovom opreznog prelaženja jer će na većim težinama imati razloga za ponavljanje levela.

1,999.00 din

20.11.2012

Hitman Absolution Deluxe Professional Edition

Square Enix

3,499.00 din

20.11.2012

Hitman Absolution Professional Edition

Square Enix

Hitman Absolution Professional Edition

2,499.00 din

20.11.2012

Call of Duty Black Ops 2

Call of Duty Black Ops 2

Cordies Die, negativac nastavka najpopularnije pucačine na svetu, je smatran mesijom od većine, dok nije preuzeo kontrolu nad modernim oružjem u pokušaju da zavlada svetom.

2,999.00 din

13.11.2012

Assassin's Creed 3 Freedom Edition

Ubisoft Entertainment

Assassin's Creed 3 Freedom Edition

Treći deo popularne Assassins’s Creed franšize se seli iz Krstaških ratova i Renesansne Evrope do Rata za nezavisnost u Severnoj Americi. Nov junak, novo okruženje i nova epoha večnog rata između Assassina i Tempalra nudi igračima neverovatne napretke u svim aspektima igre. Prošetajte se po starim gradovima Amerike, trčite po šumama i ravnicama, i naravno, spasite svet!

9,999.00 din Štedite 4,000.00 din (40%) 5,999.00 din

31.10.2012

Skylanders GIANTS Expansion Pack (Game + Tree Rex)

Skylanders za sada imaju četiri nastavka : Spro's Adventure, GIANTS, Swap Force i Trap Team. U starter pack-u svakog se nalazi igra, portal, figure, stikeri sa kodovima za nadogradnju figura i poster. Postoje i booster packovi sa dodatnim figurama i oružjima koji olakšavaju igranje. Takodje, postoje i dark edition packovi u kojima su figure i oružja u crnoj boji.
Figure se dele na klase po sledećim elementima: zemlja, voda, vatra, vazduh, život, magija, tehnologija i besmrtnost. Element Skylanders figura određuje kakve će sposobnosti imati u igri.
Figure koje su iz jednog nastavka se uglavnom ne mogu koristiti na pređašnjem nastavku ( Swap Force na GIANTS npr.). One koje mogu, imaju naznaku na samom pakovanju.

999.00 din