Hitman Trilogy
41-50 od 108
Prethodna | 1 ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ... 11 Sledeca
Infinity Starter Pack

Disney Interactive

Infinity Starter Pack

Infiniti je novi odgovor Disney-a i Pixara na Skylanders igru. U starter paketu se nalaze tri figurice i Infinity baza na koju je moguće staviti dve figurice. Igra sadrži dva moda igranja: Play Set i Toy Box. Postoji nekoliko različitih grupa figura Cars, Pirati sa Kariba, The Incredibles i Monsters. U jednom modu, figure pristupaju jednom (svom svetu) npr Pirati sa Kariba i nije moguće mešati figure iz drugih svetova - filmova sa ovima. U drugom modu igranja Toy Box mogu se kombinovati sve figure medjusobno. Sve figure imaju svoje posebne moći i veštine.

7,999.00 din

18.08.2013

Defiance Limited Edition

Trion

Defiance Limited Edition

7,499.00 din

02.04.2013

Tomb Raider

Square Enix

Tomb Raider

Igra sadrži tri moda prepuna dobre akcije i avanture
Prvi jeste klasični team deathmatch u kojem će Larini saveznici sukobiti sa grupom domorodaca koji sebe nazivaju scavengers (lešinari), u nizu mečeva. Mape će posedovati zamke, površine za penjanje, okolina će biti destruktibilna i postojaće veliki arsenal oružja.
Drugi mod je nazvan “Rescue“ i u njemu će igrači biti podeljeni u dva tima, Survivors sa misijom da skupe med-packove i odnesu ih na zadatu lokaciju dok će lešinari morati da ih ubiju neophodni broj puta da bi dobili partiju.
Treći mod se zove“Cry for Help“ a cilj je istraživanje i sakupljanje određenih predmeta.

Aliens Colonial Marines-Limited Edition

SEGA

Aliens Colonial Marines-Limited Edition

2,499.00 din

12.02.2013

Hitman Absolution

Square Enix

Hitman Absolution

Poznato nam je kako će Agent 47 preuzeti dosad najopasniji zadatak u svojoj karijeri, te da on će za njega imati privatno značenje. Glavnog negativca predstavlja novi lik zvan Blake Dexter (glas mu pozajmljuje Keith Carradine), dok će podršku i dalje pružati stara poznanica Diana Burnwood, ovoga puta u nešto prisnijem izdanju (bow chicka wow wow?). Zanimljivo je kako ulogu dotičnog lika, kao i rolu samog protagonista, po prvi puta u serijalu neće reprizirati glumci iz predhodnih igara. Agent 47 tako će dobiti novi, zasad neimenovani glas, a Dianu će predstaviti britanska glumica Marsha Thomason.
Prvo i najvažnije: stealth pristup i dalje je primaran način kojime napredujemo u igri. Naravno, to ne znači da akcijskih segmenata neće biti, no tiši način prolaženja kroz levele uvek će se nagrađivati. Razvojni tim nije htio otkriti hoćemo li, kao u Blood Moneyu, moći nadograđivati svoju opremu, pa nam oblik tih nagrada ostaje nepoznat. S druge strane, lovci ličnih dostignuća i trofeja sigurno će biti zadovoljni izazovom opreznog prelaženja jer će na većim težinama imati razloga za ponavljanje levela.

Hitman Absolution Deluxe Professional Edition

Square Enix

3,499.00 din

20.11.2012

Hitman Absolution Professional Edition

Square Enix

Hitman Absolution Professional Edition

2,499.00 din

20.11.2012

Call of Duty Black Ops 2

Call of Duty Black Ops 2

Cordies Die, negativac nastavka najpopularnije pucačine na svetu, je smatran mesijom od većine, dok nije preuzeo kontrolu nad modernim oružjem u pokušaju da zavlada svetom.

2,999.00 din

13.11.2012

Skylanders GIANTS Expansion Pack (Game + Tree Rex)

Skylanders za sada imaju četiri nastavka : Spro's Adventure, GIANTS, Swap Force i Trap Team. U starter pack-u svakog se nalazi igra, portal, figure, stikeri sa kodovima za nadogradnju figura i poster. Postoje i booster packovi sa dodatnim figurama i oružjima koji olakšavaju igranje. Takodje, postoje i dark edition packovi u kojima su figure i oružja u crnoj boji.
Figure se dele na klase po sledećim elementima: zemlja, voda, vatra, vazduh, život, magija, tehnologija i besmrtnost. Element Skylanders figura određuje kakve će sposobnosti imati u igri.
Figure koje su iz jednog nastavka se uglavnom ne mogu koristiti na pređašnjem nastavku ( Swap Force na GIANTS npr.). One koje mogu, imaju naznaku na samom pakovanju.

999.00 din