Splinter Cell: Blacklist Ultimatum Edition

Ubisoft Entertainment

Grupa terorista poznata pod nazivom "Inženjeri" prete širom sveta Blacklist ultimatumom, a Sam Fisher i njegova 4th Echelon tajna jedinica treba da reši situaciju.

Infinity Starter Pack

Disney Interactive

Infinity Starter Pack

Infiniti je novi odgovor Disney-a i Pixara na Skylanders igru. U starter paketu se nalaze tri figurice i Infinity baza na koju je moguće staviti dve figurice. Igra sadrži dva moda igranja: Play Set i Toy Box. Postoji nekoliko različitih grupa figura Cars, Pirati sa Kariba, The Incredibles i Monsters. U jednom modu, figure pristupaju jednom (svom svetu) npr Pirati sa Kariba i nije moguće mešati figure iz drugih svetova - filmova sa ovima. U drugom modu igranja Toy Box mogu se kombinovati sve figure medjusobno. Sve figure imaju svoje posebne moći i veštine.

7,999.00 din

18.08.2013

Defiance Limited Edition

Trion

Defiance Limited Edition

7,499.00 din

02.04.2013

Tomb Raider

Square Enix

Tomb Raider

Igra sadrži tri moda prepuna dobre akcije i avanture
Prvi jeste klasični team deathmatch u kojem će Larini saveznici sukobiti sa grupom domorodaca koji sebe nazivaju scavengers (lešinari), u nizu mečeva. Mape će posedovati zamke, površine za penjanje, okolina će biti destruktibilna i postojaće veliki arsenal oružja.
Drugi mod je nazvan “Rescue“ i u njemu će igrači biti podeljeni u dva tima, Survivors sa misijom da skupe med-packove i odnesu ih na zadatu lokaciju dok će lešinari morati da ih ubiju neophodni broj puta da bi dobili partiju.
Treći mod se zove“Cry for Help“ a cilj je istraživanje i sakupljanje određenih predmeta.

Aliens Colonial Marines-Limited Edition

SEGA

Aliens Colonial Marines-Limited Edition

2,499.00 din

12.02.2013

Hitman Absolution

Square Enix

Hitman Absolution

Poznato nam je kako će Agent 47 preuzeti dosad najopasniji zadatak u svojoj karijeri, te da on će za njega imati privatno značenje. Glavnog negativca predstavlja novi lik zvan Blake Dexter (glas mu pozajmljuje Keith Carradine), dok će podršku i dalje pružati stara poznanica Diana Burnwood, ovoga puta u nešto prisnijem izdanju (bow chicka wow wow?). Zanimljivo je kako ulogu dotičnog lika, kao i rolu samog protagonista, po prvi puta u serijalu neće reprizirati glumci iz predhodnih igara. Agent 47 tako će dobiti novi, zasad neimenovani glas, a Dianu će predstaviti britanska glumica Marsha Thomason.
Prvo i najvažnije: stealth pristup i dalje je primaran način kojime napredujemo u igri. Naravno, to ne znači da akcijskih segmenata neće biti, no tiši način prolaženja kroz levele uvek će se nagrađivati. Razvojni tim nije htio otkriti hoćemo li, kao u Blood Moneyu, moći nadograđivati svoju opremu, pa nam oblik tih nagrada ostaje nepoznat. S druge strane, lovci ličnih dostignuća i trofeja sigurno će biti zadovoljni izazovom opreznog prelaženja jer će na većim težinama imati razloga za ponavljanje levela.

Hitman Absolution Deluxe Professional Edition

Square Enix

3,499.00 din