Wii

1-10 od 119
1 | 2 | 3 | 4 | 5 ... 12 Sledeca
U Skylanders Trap Team Starter Pack

PEGI Rating 7+

U Skylanders Trap Team Starter Pack

Sa Skylanders Trap Team igrom, Portal masteri imaju mogučnost da traže iI pobeđuju neprijatelje u celom Skylandu, njihovim izvlačenjem iz igre i prebacivanjem u stvarni svet - svoju dnevnu sobu, hvatajući ih u magične zamke. Igrači mogu vratiti neprijatelje nazad u igru igrajući kao neprijatelji u borbi protiv zla. Igra će sadržati Traptanium Portal (portal moći), novi prsten magične energije koji dopušta deci ne samo da ožive svoje Skylanderse već da uz pomoć magije zarobe neprijatelje koristeći nove Zamke. Kada poraze zlikovca, igrači će biti u mogućnosti da postave zamku na novi portal moći i zarobe ih. Takođe, moći će da čuju neprijatelja unutar zamke, inovacija koja zaista oživljava igračke

8,999.00 din

10.10.2014

Skylanders Trap Team Starter Pack

PEGI Rating 7+

Skylanders Trap Team Starter Pack

8,499.00 din

10.10.2014

Skylanders Trap Team Starter Pack Dark Edition

PEGI Rating 7+

11,999.00 din

10.10.2014

FIFA 15

Electronic Arts

FIFA 15

Prvi utisci igrača su fenomenalni – više njih potvrdio je da se ove godine oseća mnogo veća razlika između samih igrača kao i načina na koji igraju timovi a pominje se i mnogo sitnih detalja, poput degradacije travnate podloge, apsolutno fenomenalne atmosfere na stadionima kao i činjenice da se navijači čak različito oblače u različitim vremenskim prilikama. Navodi se i da je broj faulova koje čini AI osetno veći (i realističniji) što znači da prilike iz slobodnih udaraca više neće biti tako retke

4,999.00 din

26.09.2014

Skylanders SWAP Force Starter Pack

Skylanders SWAP Force Starter Pack

Nakon Spyro adventures, GIANTS stiže nam i treći nastavak trenutno najpopularnije video igre za mlađe uzraste. Swap Force nudi totalno novi koncept figurica kod kojih je moguće menjati gornji i donji deo tela i medjusobno ih kombinovati. Očekuje nas 16 Swap Force, 8 Light Core, 16 novih i 16 starih karaktera sa novim mogućnostima. Sve figure predhodnih verzija će raditi i u Swap Force.

2,999.00 din

18.10.2013

Skylanders SWAP Force Starter Pack Dark Edition

Skylanders za sada imaju četiri nastavka : Spro's Adventure, GIANTS, Swap Force i Trap Team. U starter pack-u svakog se nalazi igra, portal, figure, stikeri sa kodovima za nadogradnju figura i poster. Postoje i booster packovi sa dodatnim figurama i oružjima koji olakšavaju igranje. Takodje, postoje i dark edition packovi u kojima su figure i oružja u crnoj boji.
Figure se dele na klase po sledećim elementima: zemlja, voda, vatra, vazduh, život, magija, tehnologija i besmrtnost. Element Skylanders figura određuje kakve će sposobnosti imati u igri.
Figure koje su iz jednog nastavka se uglavnom ne mogu koristiti na pređašnjem nastavku ( Swap Force na GIANTS npr.). One koje mogu, imaju naznaku na samom pakovanju.

4,999.00 din

18.10.2013

U The Amazing Spider-Man

U The Amazing Spider-Man

6,999.00 din

26.06.2013

Skylanders Starter Pack (Game + Portal of Power + Trigger Happy + Spyro + Gill Grunt)

Već generacijama, Skylandersi koriste svoje magične moći i oružje kako bi zaštitili Skylands. Ali sada, zli tiranin po imenu KAOS ih je zamrzao i proterao na Zemlju. Samo vi možete da ih stavite na "Portal Moći" i oživite ih u svom svetu kako bi spasli Skylands zauvek.
Igrajte kao "Portal Master", izaberite jednog od Skylanders-a, postavite ga na "Portal Moći" i BOOM! Vaš Skylander će oživeti u igrici! Postoji više od 30 različitih Skylanders-a, svaki sa specifičnim moćima i sposobnostima. Igrajte se sa svojom porodicom i prijateljima!

2,999.00 din

21.10.2011

X-Men Destiny