GTA5
COD
1-10 od 10
Counter-Strike: Global Offensive Key

Valve

Counter-Strike: Global Offensive Key

U srži CS:GO je isti onaj stari CS koga nisu zahvatili moderni trendovi, barem ne onde gde to nije neophodno. Refleksi, pucanje sa kuka, preciznost, headshot-ovi i kratki mečevi (neretko kraći od 30 sekundi) su sve ono što krasi posednju inkarnaciju legendarne multiplayer pucačine. Dakle, nema iron sight-a, regenerisanja zdravlja, otključavanja perkova i dodataka za oružja i ostalih stvari koje bi mogle da bace senku na skill igrača.

1,299.00 din

21.08.2012

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad Key

Tripwire Interactive

Online je mesto gdje se događa sva čar ove igre. Očekujte da ćete se mnogo živcirati, ali i uživati zbog toga kako je igra napravljena. Ovo je realistični taktički FPS koji zahteva timsko igranje, dok se gameplay svodi na polaganu igru i strpljivo napredovanje prema objektivima. Zbog toga ljubitelji „run and gun“ stila igranja neće previše postići u igri, budući da je dovoljan jedan metak da vas uspava i pošalje na spawn. Za one koji se odluče na strpljivu i timsku igru, Red Orchestra 2 će to nagraditi odličnim osećajem postignuća kada ubijete neprijatelja kao i dodatnim bodovima ako se držite svoga tima.

999.00 din

15.09.2011

Dead Island Key

Techland

Dead Island Key

2,399.00 din

11.09.2011

Dragon Age 2 Key

Electronic Arts

Dragon Age 2 Key

Dragon Age 2, nalik na Mass Effect serijal, forsira u trailerima, kao i na screenovima i posterima, muškog glavnog junaka čije je lice sada već opšte prepoznatljivo. Ipak (takođe nalik na Mass Effect serijal istog razvojnog tima), igra će vam dozvoliti da izaberete ženski lik i njime krenete putem šampiona. Najnoviji trailer koji je EA izbacio prikazuje (muškog) Hawke-a u akciji, pokazujući posebno načine borbe za svaku klasu koju možete da izaberete (warrior, mage, rogue)

Rift Digital Standard Edition Key

Trion

PEGI Rating 12+

Rift Digital Standard Edition Key

Reč je o fantasy MMORPG-u gde postoji izuzetno fleksibilan sistem personalizacija, koji omogućava da igrači kombinuju klase i podklase, i da kreiraju likove po njihovoj volji. Ostvarite mogućnost da vaš lik predstavlja vaš lični, najoptimalniji izbor.

Sve se odigrava u svetu Telarae. Zamislite da živite u svetu punom magije, opasnosti i misterija. U njemu ćete se suočiti sa mnogim borbama, rešavati probleme, izvršavati gomilu zadataka i svega ostalog, ali šta će se desiti kada se pojave magični portali kroz koje dolaze stvorenja sa drugog sveta, donoseći strah i uništenje vašem voljenom svetu? Ceo svet će biti jako promenjiv jer pukotine mogu biti pokrenute od strane igrača ili se mogu dogoditi potpuno spontano. Bilo kako, njihov dolazak će promeniti krajolik i time otvoriti nova područja za istraživanje.

Priča se odvija oko dve frakcije koje se bore na prevlast u Telari. Na jednoj strani su Guardiani koju svoju budućnost vide pod zaštitom i vođstvom boga Vigila, i pobunjenici Defiantsi, koji su stvari uzeli u svoje ruke, i u svojoj borbi se oslanjaju na kombinaciju magije i tehnologije. U njihovoj borbi za prevlast, nema dobre ili loše strane već se samo razlikuju u viđenju budućnosti Telare. Slično kao Savez i Horda u WOW-u.

599.00 din

01.03.2011

Medal of Honor Key

Electronic Arts

Medal of Honor Key

Medal Of Honor je inspirisan stvarnim događajima, tako da glavno bojište novog MOH-postaje Afganistan. Radnja u igri se odvija 2002. godine kada su Sjedinjene Američke Države ušle u rat protiv Afganistana. Ono što EA posebno naglašava je velika saradnja sa veteranima iz tog rata, što znači da možemo očekivati detaljni prikaz okruženja gde su se veterani borili, zadataka koje su obavljali i naravno detaljan prikaz oružja koje su koristili, kako oni tako i neprijatelji.

999.00 din

15.10.2010

Heroes Of Newerth Goblin Coins Key

S2 Games

PEGI Rating 12+

Heroes Of Newerth Goblin Coins Key

1515 Goblin Coins
Odaberite jednog od 68 heroja sa određenim parametrima strength, agility i intelligence okusajte se u dominaciji sa širim spektrom heroja. Svaki heroj poseduje četiri magije a sa svakim levelom koji heroj dobija možete odabrati unapređenje neke od njih. Na početku ćete iz baze izlaziti sa bočicama za lečenje i nadoknađivanje mane,
ali nakon uvodnog dela sledi sklapanje jednog od mnogobrojnih predmeta.

2,199.00 din

12.05.2010

Battlefield Bad Company 2 Key

Electronic Arts

Battlefield Bad Company 2 Key

Misije se odvijaju na nekoliko tematskih područja – od zimskih predela preko prašuma pa do pustinja. Dobra viest je da su naporne i dosadnjikave deonice zaista retke – akcija je neprestana – bilo da se radi o izbjegavanju neprijateljskih zamki te pritajenom obavljanju snajperske dužnosti, ili pak o napetoj poteri vozilima po svakojakom terenu. Takođe treba napomenuti da su leveli, iako zadacima linearni, dosta otvoreni i uvijek do neprijatelja možete doći alternativnim putem. Naposljetku, put možete kreirati i sami – zašto zaobilaziti zgradu kad jednostavno možete probiti zid iste.

Što se ostalih aspekata tiče, oružja su raznovrsna, kako po zvuku tako i po preciznosti te ubojitosti. Iako nisu brojna kao u MW-u, obavljaju svoj posao i više nego dobro. Neprijatelji se baziraju na obične prašinare, te vozila u obliku tenkova i helikoptera. Na njihovu raznolikost nemamo primedbi,

Counter Strike 1.6 & Condition Zero Steam Key

Valve

Zaigrajte odlični Counter-Strike i to u single player modu! Kod nas možete kupiti Steam key, za CS 1.6, Condition Zero. Ova igra ima jako razvijenu igrivost što se najviše i tr